The Bees Of Our Lives

istaq:

willsleepfordreams:

kruemelcaskett:

st1cks-andst0nes:

s-pecious:

wingedaradia:

dickcatchyourowngrenade:

ohsoooohealthy:

roadto—health:

janaeariel:

What do you call a woman who has a lot of sex? Her name. GOD FUCKING YES, that.

THIS. WHOLE. PICTURE. <3


Oops, sorry, this picture automatically reblogged itself.

this whole picture is just great

Sorry for the color, but this HAS to be on my blog.

I Could Not Pass This Without Reblogging.

Fucking Hell to the fucking YES!

Fuck yeah look at that guy in the back just like… fuck yeah

TRUE THAT!
Aug 7

istaq:

willsleepfordreams:

kruemelcaskett:

st1cks-andst0nes:

s-pecious:

wingedaradia:

dickcatchyourowngrenade:

ohsoooohealthy:

roadto—health:

janaeariel:

What do you call a woman who has a lot of sex? Her name.
GOD FUCKING YES, that.

THIS. WHOLE. PICTURE. <3

Oops, sorry, this picture automatically reblogged itself.

this whole picture is just great

Sorry for the color, but this HAS to be on my blog.

I Could Not Pass This Without Reblogging.

Fucking Hell to the fucking YES!

Fuck yeah look at that guy in the back just like… fuck yeah

TRUE THAT!

(Source: trashmitzvah, via roaminglettuce)

tamaohime:

I don’t understand why israel is getting so much shit from the world..

i mean - what army have you ever heard of that calls people and tell them to get out of the building they’re about to bomb?!?!??!

(most armies just don’t bomb civillian targets, but that’s none of my business)

(via rooaming)

Jul 8

carryonstarkid:

I will be writing a sociological research paper about the effects of the lyrics in Robin Thicke’s Blurred Lines.

Please reblog this if you are a male who finds the lyrics of this song offensive or upsetting.

The equal post for women can be found here and for nonbinary/genderqueer here.

Jul 7
Reblog if you are a man who is offended by the lyrics in Blurred Lines

onlinewifey:

spaghettihos:

REBLOG IF I SHOULD GET THESE TATTOOED ON MY NIPPLES

image

1 million notes and i’ll do it

let’s ruin this persons life and reblog

 if it gets 500,000 will you tattoo them on one nipple?

(via roaminglettuce)

Jul 6
crystaltokyogorepolice:

teenagemutantnegroturtle:

ask-aphsiberia:

mr-pond-parties-in-the-impala:

cosbyykidd:

It’s worked for white people, I figured I might as well give it a shot.

GET THIS GUY TO DISNEY WORLD DAMN IT

I want you to go man!

if this was a white girl this would have had the notes 3 weeks ago

People are sending him racist messages telling him it’s not gonna happen and he doesn’t belong in Disney World over this post. So we’re gonna reblog it even more.
Jul 5

crystaltokyogorepolice:

teenagemutantnegroturtle:

ask-aphsiberia:

mr-pond-parties-in-the-impala:

cosbyykidd:

It’s worked for white people, I figured I might as well give it a shot.

GET THIS GUY TO DISNEY WORLD DAMN IT

I want you to go man!

if this was a white girl this would have had the notes 3 weeks ago

People are sending him racist messages telling him it’s not gonna happen and he doesn’t belong in Disney World over this post. So we’re gonna reblog it even more.

(via hellscherub)

breca-the-catpony:


This sentence is still grammatically correct ()
Jul 4

breca-the-catpony:

This sentence is still grammatically correct ()

(Source: not-quite-normal, via burningonyourceiling)

breca-the-catpony:

()No matter how you reblog it
Jul 4

breca-the-catpony:

()No matter how you reblog it

(via burningonyourceiling)

I am a Happy Murderer. YAY
Jul 2

I am a Happy Murderer. YAY

(Source: harryfloorcorn, via champainemami)

roaminglettuce:

friend: you speak french?
me: yeah
friend: say something in french!
me: je suis venu ici pour passer un bon moment et je suis honnêtement sentir si attaqué dès maintenant

tumblr: teaching you french since that one time you signed up.

(Source: magicconchshelly)

Jul 2
Jun 30

doctormcrkat:

ask-slender-woman:

lasagnavevo:

just press play

my body wasn’t ready

This has literally made my day much better

(Source: idiotbh, via billieyoarmstrong)